Disney Superbia Codes and Share Codes (Brand New!)

Hey there. I’ve found out a cheat codes for Superbia. These are the latest codes. My share code is 998Duck126.

CURTAINS

 

RBOX

 

Enjoy your items! If these codes have expired click here! If you want to add me my share code is 998Duck126.

 

About these ads

About Omarhopper

My Penguin on CP [Club Penguin] is called Omarhopper. Go on http://clubpenguincheatingworld.wordpress.com/about-omarhopper/ to find out about me!

Posted on March 10, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 533 Comments.

  1. Thanks so much, do you have any free cp coin codes for me? I’m so desperate for one as I LOVE CP.
    PLZZZZZZ
    (YOUR THE BEST)

  2. we need codes

  3. WIZWD type it in and you will get a wand!

  4. do you have any more codes for us???

  5. free to add me my sharing code is 928sunset942 and thank you by the way

  6. i have a friend called rock and hes cool

  7. One is WIZWD type it in for a suprise !!!!!

  8. who needs codes?

  9. Hey my share code is mushroom406,add me xoxo

  10. Thank you so much for adding

  11. i need coin codes!!!

    my share code is 583Chocolate665

  12. i need a code for disney superbia and not WIZWD i already used that one

  13. my code is 223Erde521 !!!

  14. An SUPERBIA cheat code please?

  15. i need codes for superbia

  16. Can uU Tell Me More Please!!!!!!!!!!!!!!

    • sstip
      pjdun
      thats alll i know thanks hope that woks for you ok

    • can u tell me plz thanks my code is (011Cobalt513) add me plz thanks

      • thank you for the code!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. i need a code my share code is (689lizard345) if you add me as a friend and tell me a code i will give you lots and lots of presents I promise and i never lie!

  18. if you go on disney channel online games and vote for 1 of your favorote wiz of waverly place epesodes you get a code

  19. add me 999ape633

  20. click on the hot air balloon the type in AZTEC i don’t know what you get though

  21. i just found out that you win 3000 gold

  22. wot is cp?

  23. MY FRIEND CODE IS 024Apple208 add me please xxxxx

  24. DOES ANY ONE KNOW ANY CHEAT CODES FOR SUPEBIA

  25. WELL URCHEAT CODE IS EXPIRED A GUD ONE IS AZTEC U GET 3 THOUSAND GOLD

  26. I NEED CODES I HAVE GOT THAT ONEEEEEEEEEEEEE XX

  27. DRYAN or AZTEC

  28. Hi, There are some more cheat codes in the hot hair balloon 1st 1 is ( sstip ) ( pjdun )

    ( mryan ) sstip= you get a window thing, pjdun= teddy duncans camcorder and mryan= jessies shandiler hope these are usefull :D add me 981Moon740 and plz send me gifts plz plz plz xxxxx

  29. there is WIZWD

  30. i know one is WIZWD and you get 4000 gold !!!1

  31. a new one is 3SUBS

  32. 3subs is new 6 April 2012

  33. My share code is 467Blueberry301 add me !!!!!

    Are there any more cheat codes :P

  34. DOES ANY ONE HAVE ANY DIFFERENT CHEAT CODES BESIDES SSTIP, WIZWD, PJDUN AND AZTEC

  35. Add me y’all
    My share code 202Cherry502

    my friends is

    551Beetrot402

  36. I love these cheat codes they don’t always work though

  37. hey people plz add meee in superbia my share code is 797Thistle493

  38. sstip is a suite life on deck port window with yellow curtains :)

  39. Danielle Bowness

    where do u insert cheet codes?

  40. i know one is pjdun whitch everyone has got. im not tellin the rest.

  41. mine is pony920. ADD ME!!!! i’ll give u presents. :-]

  42. 3subs

    Add meh: 775Emerald853

  43. wizwd is not one enny more but pgdun pl add me my shear code is :341beach228 hope they work

  44. add me myn is snowdrop968

  45. evry1 has them allllukin through these comments

  46. send me more codes please my share code is 290gorilla726

  47. My share code is
    Chimpanzee145
    add me please
    and thanks for the codes :)

  48. please add me to disney superbia and i with send you gift my share code is 093penguin866 just send me your message and i with send your gift immediately

  49. add me i am 231Melon019 and the cheat codes i know are:
    WIZWD – expired
    PJDUN – teddys camcorder
    AZTEC – 3000 coins
    SSTIP – ss tipton porthole
    DRYAN – jessie penthouse chandalier
    3SUBS – wizard statue
    i also send gifts!
    no lie

  50. add me pleaseeeeee 816sparkle086

  51. 484coral155 add me on superbia, ill send everyone something expensive to sell on once a day :) already witnessed by my friends who have already added me :)! Thankss let’s make gold coins!

  52. aztec it gets u 3000 coins on superbia

  53. I THOUGHT IT WAS REALLY GOOD SO THANKS AND MY SHARE CODE IS Vanilla364.

  54. i know nearly all of them now but none work help meeeeeeeeeeeeeeeeeee xxxxx
    ooooo :)

  55. Anyone know any cheat codes i have got loads

  56. please add me im 608rasberry371
    Also please tell me cheat codes

  57. there is sstip-port hole, wizwd has expired, there is pjdun-teddy’s camcorder and dryan-jessie’s penthouse chandeilear. hope this helps! any more then please please please tell me!!! x x x

  58. my share code is blackcurrant836

  59. jessica mcgown

    hi i now a money code it is aztec and my share code is lemon889

  60. i got one samba and ricos

  61. cooldude_correia

    plz add me 641Bat580

  62. AZTEC will give you 3000 gold :)

  63. 3 subs boy01

  64. my share code is 130Daisy138 i’ll come up as Corey

  65. add me and give me gifts and i will give u twice as much! 224blackberry449

  66. sstip
    dryan
    samba
    wizwd
    aztec
    3subs

  67. add meh plzz…..701Dove958 <3 xxxxxxxxx
    thanks!xxxx

  68. Add Me :) 144Africa077

  69. do
    ricos
    pjdun
    wizwd
    3subs
    2take
    aztec

  70. share code is 985goose351

  71. I know another code -2take- (without hyphens)it gives you a chocolate gold Austin !!!

  72. I got one which is 2take ill keep u updated.

  73. BOY01 ND MY SHARE CODE IS 293Hunter499

  74. aimeemixbieber

    is der any more cheats cuz ive got
    sstip
    dryan
    samba
    wizwd
    aztec
    3subs
    ricos
    cdcsr
    pjdun and ders 2take

  75. Thanks for the cheats.My share code is 683Cobra413

  76. By the way WIZWD has expired sorry, but Aztec is brillianit gets you 3 thousand gold! and CDCSR or RICOS gets you a horse

  77. CDCSR is one

  78. my share code is 329maple238

  79. thanks a million

  80. i like jessie and ant farm what is the cheat code for that

  81. My share code is Blue41 add me please and i’ll send you loads of gifts i know a cheat code WACKY

  82. Hiya me again, please will you send me a guitar as a gift because i sold mine now i really need it!
    Thank you, P.s i promise i will send you a gift back. ad ADD ME!

  83. i know a new one
    WACKY- it gives you red lockers

    p.s. friend me, i’m 872bat963 :)

  84. sum 1 add me plz plz al give u lots of prezzies = 622Honey577 THANX WIZWD HAS EXPIRED but dryan is a suprize

  85. if u type in wacky u get the ant farms red lockers my share code is 182Zebra799 add me as a friend if u want up 2 u !!!!x

  86. Yasmin or on Youtube Starx221

    Cheat Code Wacky.
    My Share Code Storm68 & Walrus904.
    Hope it helps1
    Please watch my vidoes on Youtube write this starx221 then click Disney Superbia Cheat for money 5 Steps.

  87. ANY ONE HAVE SOME NEW CHEATCODES!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TELL ME PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BY THE WAY THIS IS MY SHARE CODE 787Lime596

  88. I know ALL the superbia cheat codes

  89. add me!!!!!! i’m pony920. I’ll give u loads of gifts!!! xx

  90. if u tipe in aztec,ricos,3subs,sstip,wizwd (expired),wacky,dryan,pjdun,samba,cdcsr,you will get a suprise
    add me im: cloud05

  91. add me plzzzzzzzzzzzzzzz

  92. Hey, any other cheat codes!
    NOT:
    SAMBA
    WACKY
    RICOS
    CDCSR
    AZTEC
    WIZWD
    3SUBS
    DYRAN
    PJDUN
    or any metioned above, i need some new ones.
    P.S anyone please could you send me a guitar so i can pass a test then i will send you a gift to just put what you want below, but you only get it when you send me guitar.

  93. Thanks for the cheat codes please add me as a friend my share code is python430

  94. add me 246chimpanzee834

  95. aimeemixbieber

    wat does cdcsr get u

  96. i have loads of money so ill get you stuff if you add me . my share code is 033BLACKBERRY284

  97. I need more cheat codes I’ve tried 3subs, Samba, Wacky but they all say
    its expired and the others on this website I’ve already used.
    add me I’m bee434

  98. none of them work anymore my name is 109fire376

  99. thanks george!!!!!!!:)
    u r orsome

  100. i have added u ages ago

  101. add me i’m 809rabbbit201

  102. what about for may are there any during may if so please tell me some of them

  103. My code is 323cenere551.
    Add me!
    Please vote of the hause and send me presents!

  104. thanks for the tips !

  105. need codes im new add me 961bat343 none of the cheats codes work 4 me

  106. share codes

    pony920,234Coral546,130Daisy138, blackcurrant836,Vanilla364,lemon889,231Melon019,twilight051.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx<3

  107. is there any codes that are not exprid
    and me as a freind my share code is DEER151

  108. Anyone know any more cheat codes

  109. i will give every one lots of gits!!!!!!!!hehehehehe:D

  110. CHEAT CODES PLEASE

  111. add me!! i’m 193Hawk122

  112. add me – 930topaz361 and my sister – 815lemon288 :) thank youuu!:)

  113. Hi i am new my share code is136Twilight154

  114. hi add me im …
    388Aqua799

  115. hey my name is hanna i love superbia and i am 6 yars old and i love zayn xxxxx

  116. my share code is 245grey146

  117. My share code is Daisy719 add me plzz

  118. add me- 542Purple995 :) xxxxxx

  119. why is it so hard to find any superbia cheat codes

  120. rubish they expired

  121. and codes for today? (: please i need one !

  122. HEY Non of these work anymore my share code 217Snail084

  123. its not working!!
    pleaas give me a cheat thats working!!

  124. if some one give me a cheat that still working get a lot of prezeents!!!
    pleaas help me!!

  125. (L) hi i’m going dead if i not have that cheats because i do not have al lot mondey or ather stuff

  126. one you’ve never seen before NYCAB=a jessie small car statue.
    my share code on super bia is 744spider871

  127. YOU can get jessy cab im from newyork

  128. there is NCAB you can get jessy cab my share code is 722WASP627

  129. Hey, i tried these on superbia and none of them worked. plzzzadd me on superbia my share code is 023blueberry353

  130. wind6:gives you a flag,
    actac: gives you 3,000 gold,
    pjdun:gives you teddy Duncan’s video camcorder,
    SSTIP: gives you window with yellow curtains,
    WIZWD: gives you a magic wand.

  131. I Know One Its : NYSKY
    u get a jessie new york back ground

  132. NYSKY is a code you get a new york wallpaper!! add me!!! 006orchid730!! xxxxx xD

  133. This is a code that I found on TV NYSKY caps-lock don’t matter.

  134. Please add me as a friend: Spring429
    PPPLLLEEEAAASSSEEE

  135. my share code is 370meerkat048 im a handsome boy

  136. codes
    woofs
    nysky
    movie

    and my share code is bear298

  137. NEW CHEAT CODES: NYSKY, MOVIE, WOOFS, NYCAB Add ME: 897Deer755

  138. a superbia cheat code is movie

  139. my share code is 001copper134 pllz add meeeeee! :D:{D{:D

  140. mine is primrose081

  141. hi my share code is 869duck380, if you watch Jessie, and good luck charlie and ANT FARM this week superbia cheat codes for things pop up write them down as soon as you see Them TRY WOOFS it gets you a toy dog and it isnt expired.

  142. Why didnt Whoops work yesterday?

  143. iknow a cheat code ROTOR:D

  144. nycab
    nysky
    woofs
    movie

    Add me?:) My share code is Petal28

  145. HERE ARE SOME CHEAT CODES I KNOW
    RICOS
    SSTIP
    AZTECS
    3SUBS
    WIZWD
    PJDUN
    DRYAN
    SAMBA
    MOVIE
    ROTOR
    There you go i’ve gave you 10 of my cheat code hope you enjoy the gifts!

  146. Hi add me my share code is 075Owl343 and my name is Taylah Jade!!! Another cheat code for you lot today is rotor in small letters not caps lock this will get you a remote control helicopter !!! hope this helps you out !!

  147. my share code is 274river200

  148. new one is ROTOR,
    my share code is sand940

  149. i need cheat codes! please :)

  150. ella thats old these are new ones NYCAB,NYSKY

  151. heey my share code is 063bij905

    thnx

  152. here are some codes;

    woofs
    nysky
    nycab
    movie

  153. hi , i need your help i am at level 43 and there is a quest that i need to wear party dresses i dont know what should i wear please help!!!!! and add me my share code is 136twilight154

  154. I have got for new ones not been told yet.
    NYSKY – you get new York wallpaper.
    NYCAB – you get a small model of Jessie cab.
    WOOFS – you get a toy dog.
    ROTOR – you get a small helicopter to hang on your selling.

  155. hi hi hi thanks Keira and how did you get these cheat code

  156. hi, i just opened my poolhouse come check it

  157. rotor
    ricos
    babby
    chace
    supsa
    samba
    movie

  158. New Disney code
    KANGA
    unlock a kangaroo from using this code.

  159. DOES IT WORK AND HOW DO U EARN MONEY ONLY NEW TO SUBPURBIA

  160. ella it doent work tried it

  161. stop texting it ELLA:)

  162. add me mine is 171Ash014

  163. Is there any that are from the queens dimond jublee
    please so far KANGA has worked ive tried th others and it says expried ;) :)

  164. my friend code 655buffalo140………ADD MEEEE PLZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IM NEW

  165. i want 2 no a cheat code

  166. CAN SEE NEW CHEAT CODES PLEASE

  167. ADD ME ON SUPERBIA MY CODE IS:369Crow691

  168. do you have coin codes for me please !!!
    also please add me im 309schermer047

    your de best!!

  169. 535whale687 plz add me!!!!!!!!!!!!!

  170. hey! add me on superbia: 070beetle187

    i’m on level 41 and i need help on this quest! max says he needs a: sparkly ear stud to make a laser beam. help me! i really dont get it. :(

  171. I’ve been using a lot of cheat codes.
    But, can someone give me some cheat codes for this month of July 2O12?
    I’ll appreciate it, thank you.

  172. hey! never mind about the quest! btw im level 50!! oh and pls add my sisters:
    - 111emerald650
    - 219magpie600

    thanks!!

  173. oh and pls pls pls like my room, basement, ice cream parlour, attic and pool house! oh and pls send a gift i’ll try to send one back!! :) :)

  174. HEY add me i am 902daisy180

  175. hi my share code is goat034 plzz add me and me gifts!

  176. Hi add me on Superbia my sharecode is Apple290!!! And pls like my rooms!!!

  177. add me plz my share code is 173Rhino008

  178. Hi my share code is 426jellyfish518 plz add me!!! I send gifts straight away!!
    Also like my rooms!!!! Im on level 25

  179. gimme more cheat codes. im 428pony920. ADD ME. :-) xxxxxxxxxxx

  180. usercode:lizard177

  181. Wiwzd=Expired
    Cdcsr=So random stage lights
    Kanga=Kangaroo
    Wacky=Ant farm lockers
    Sstip=Suite life on deck porthole (window)
    Ricos=Hannah Montanah blue jeans
    Aztec=3000 coins
    Pjdun=teddy’s camcorder
    Rotor=helicopter
    Dryan=jessie lamp
    Samba=Expired and 3subs which i cant remember what it does. sorry if these are expired as i entered them ages ago. Heres my share code add me if you want but i really dont care what you do :)

  182. My share code oops forgot to put it in lol 737copper054

  183. whos on level 51?? i am!!!!!!!

  184. whats todays 22 july superbia code

  185. hi how do you get a new pretty bed i do not like my bed can some one give me a gift asa bed nice one i am called olivia with brown hair and blue dress

  186. add me.. 819Maple879

  187. 137Pink302 add and send gifts please

  188. My superbia share code is 251Rabbit271 ; )-

  189. plz add me and send gifts plz plz xxx !!
    my superbia share code is 309schermer047
    i’ll send one back

  190. none of these cheat codes work because they are out of date, please add some more cheats!!!!!!

  191. please add me my share code is 121blueberry435

  192. there is skyler add me 713africa631

  193. i know loads add me 370walrus699
    and kanga does still work

  194. if u add me i’ll tell u

  195. hi add me my share code is lime527 im very pretty level 16

  196. do you no any cheet codes

  197. hey add me my share code 699Peach099 if you do i will buy you lots of presents so please add me

  198. wizwd expired PJDUN teddy duncan’s video cam AZTEC 30’000 coins SSTIP window WACKY expired

  199. SUPERBIA IS AMASING

  200. you do no that you should delete all of these messages and put on new cheat codes so do it now please.

  201. pls pls pls become freins with me and my sharecode is 922cobalt021

  202. i have a cheat code which is ‘castle’ also get cheat codes from disney superbia

  203. hi thanks for the cheat code here is my share code desert966

  204. hi please add me on superbia my share code its: 008unicorn371

  205. my code is 849Panter332

  206. i will send for every one gifts only be my friend on superbia
    and that is my code(451water076)

  207. I have a really hard quest. Max says he wants me to send a sparkly ear stud, because he needs it to make a laser beam. I’ve tried like a thousand times, but I’m never able to send him something like that. I’m stuck and it’s my only quest. Please help.. :(

  208. add me……….my share code is 621Autumn588

  209. cheat codes:
    ‘karaoke’
    and
    ‘curtains’
    share code: desert966

  210. cheat codes ‘karaoke’ and ‘curtians’ youre welcome

  211. I had a idea we should send invatations for a party and meet up on superbia my share code is seal025 add me

  212. if anyone adds mr ill send u gifts every day share code is desert966 pls add me

  213. pls add me on desert134

  214. please add me , my share code is : 962Super863

  215. pls add me my share code is desert966 i’m on level 56 and ill send u gifts every day only if i get your request

  216. share code is horse193

  217. my share codes 933Afrika396 i’am turkey

  218. im a girl add me my share code: 409Hazelnut226

  219. hi pls pls become my friend 2 my share coad is 372ginger545

  220. Heyyyyy. Type kanga and you get a kangroo type rbox you get a treasure box!!!!!!!! My share code is 820petal963 please please add me if you do i will send you loads of gifts and i will like your house

  221. plz add me my share codes is 217purple965

  222. plz add me on desert966 if u do my name is sarah and ill send u gifts everyday

  223. where can u find a new bagpack???????????????????plz help me :)

  224. type in kanga you get a kangaroo :3 my share code is 309Giraffe330 so please add! i just joined now:)

  225. ADD ME ! my share code send me gifts i send u 2 gifts free :D 668water353

  226. share code: 732Giraffe830

  227. Add me
    750Dolphin236

  228. omar the gratest

    share code is desert532 plz add me ill send u gifts everyday

  229. plz add me my share code is desert966 ill send u gifts evertday

  230. ANY ONE GOT SHARE CODES MINE IS 924Whale333

  231. plz give me codes i need some for superbia

  232. aaaaaaaaahhhhhhhhhhh leave more cheat codes

  233. 1 new code is castle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  234. Hi plz add me i will send you gifts and you can send me some my share code is 778Ash187

  235. add me : 219hamster746

  236. a new code ears

  237. I need new cheats ahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  238. why dont you have more by the way my friend code is 510dragonfly639

  239. thanks i appreciate that my share code is:

    lion804

  240. add me 440Winter9918

  241. my share code is 905Snowman899

  242. what are the cheats for it becaus I don’t know ?

  243. add me my’n is:071pineapple871

  244. best game ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  245. my code is 580buffalo194 add me il send you gift ,,,,,,

  246. add me 169Magpie624 how do you send gifts tell me and ill give u 1

  247. hey superbia fans add me my share code is 741Lizard212 xx!

  248. add me 384Thunder081

  249. cheat code is ‘ears’ share code desert966 plz add me

  250. amberbirrell77@gmail.com

    IS THAT A CHEAT CODE

  251. hi iu absolutely LOVE superbia and im a member on cp. Please can u tell me how to get the cinema room at jessies apartment? Thx xxxxx btw my share code is Maple547

  252. add me 418blueberry372

  253. im 953apricot741 please add me xxxx

  254. hi my share code is 170Kangaroo949 PLZ ADD ME !!!!!!!! PLZ PLZ PLZ send me a PINK CHAIR LOL if u add me i will send u lodes of gifts and will LOVE ur house by the way do u know were to get the headphones and mic ? xxx

  255. amelia we should meet up in superbia my code is 170Kangaroo949 xxx tori

    • thanks tori your the best i dont no why people arent replying to you im your friend and you always send me pink chairs and like my house and you know every cheat code for this year xxx jenifer l

  256. add me my share code is763Watermelon366

  257. PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ SEND ME A PINK CHAIR!!!!!!!!! XXX TORI

  258. Add me 827Gold177, send me a gift and ill send u 1 back every time

  259. 456lamb420

  260. Share code: 582Racoon845 :)

  261. This is for superbia what are the new cheat codes and please add me 691Mountain038

  262. Theres:
    sstip
    kanga
    wacky
    samba
    pjdun
    3subs
    karaoke
    curtains
    aztec
    cdcsr
    wizwd
    castle

  263. Hey please ADD ME my share code is:
    938lvory419

  264. hi my name is imaan my share code is 879seahorse332 plez addme and i will send you soooooo many gifts and ples send me some tooooooo thank you hoping to hear from you

  265. omg all of these have expired

  266. hi please add me my code is (272chocolate138)

  267. add me
    571mango112

  268. hi add me i am called ’243Mountian057′

  269. My Share Code : Camel495

  270. NEW CODE GOLD WARNING.PLEASE USE DURING DECEMBER

  271. hi peeps plz add me my share code is :220Snowman668

  272. some of these do not work

  273. my share code is 039Marshmallow373 please add me

  274. ask me as friend I’m 378Mus328

  275. plz give me more superbia cheat codes plz plz plz plz

  276. Thanks really needed that

  277. i have a new code its Woof

  278. my code is golden829

  279. my share code is 144duck620

  280. My share code is 225Africa004. Please send me something i WILL send something back. cheat codes are gold(1,500 gold) , karaoke(let it shine karaoke machine), heart(valentines heart ). Thiss is all i kno remember to addd me please. the heart cheat code ends 21st Feb 2013.

  281. cheat code superbia
    bow
    ears
    pizza
    gold
    and go to disney channel spain and try this cheat code MASCOTA i wish this help you
    send me gifs this is my share code

    759sapphire054

  282. Are there any new codes 2013! Share code 143Wasp795

  283. Hi everyone, I really need coins for my cp friend and my superbia. Only 2013 ones tho please ‘cos then they’ll be Expired!!!!!!! I don’t like things that expire you no? But anyway if u have any TELL ME!!!! thanks send me postcards too my code is apple123 and my sisters is frog947 please messge us we’ll reply to u! x

  284. Does any one have new cheat codes?

  285. can someone send me a desk.please please

  286. Add me!my share code is 062mole308.

  287. try bed that gets your allys bed

  288. Intresting i have got as a friend

  289. type in bed and you will get a music bed

  290. bed is a cheat 133pumpkin708

  291. my share code is 001Pineapple192

  292. hey can i have some codes

  293. Add me:370snowdrop806

  294. where do u get the schoolbag HELP!!!! my sharee code is 523 Sunset125

  295. hi im on level 96 please add me im called 787pony797

  296. hi i thought of a code ummm gold

  297. and don`t forget to do my share code have fun

  298. add me, my share code is 539Eagle646 x

  299. thanks for the bed code keep them coming please add me i am 379butterfly714

  300. 187Flower190

  301. how can ya get a school bag

  302. try CURTAINS its a cheat

  303. these ones still work too :
    bow
    ears
    pizza
    gold

  304. My share code is: 742Ateş175, I’m on level 30. Please send me some gifts and I’ll send you something in return. Better gifts you send, better gifts you receive :) If I forgot to send, please send me a message and remind

  305. oh thanks so mutch

  306. megan mcgonigal

    my share code is 169spider738

  307. megan mcgonigal

    anna and hajara thanks so much for the help i final got a bed on superbia thanks to u to .

    p.s anna wats your code name

  308. megan mcgonigal

    thanks kezzy whats your share code on superbia ?

  309. hi add me my name is loucy and my share code is 036lake330 send me gifts and be sure that i will send you too

  310. hi my name is lusy im leve19 please add me my shre code is 036lake330

  311. marla chalmers

    1.disney 2.tv 3.austin 4.shake 5.2gold2 6.superbia 7.super 8.hats 9.phones 10.world : p

  312. add me 445shark631 name is katie

  313. my share code is 454Sky703

  314. surf is defo one

  315. i need codes add me 904kiwi781

  316. thankyou the cheat code where relly helpfull

  317. hey will some one add mehh pleese ma codes is ……. 177Hare118 pleese n how do u add other people …. confused :/

  318. Please Give share Codes So I give you presents.

  319. typ in gold and youl’ill get money!

  320. Type in TWINS u will get a free popcorn machine

  321. my share code is 350hunter287

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 155 other followers

%d bloggers like this: